woensdag 5 maart 2008

Teaser...

Just a short message to make you all jealous. Today I took a motorcycle to Anjuna to buy some suitable hippy beach-clothes. I promptly threw away my way-to-hot-anyway-long skirts and pants. I had my first feni (local coconut-derived vodka-ginnish substance). I just watched the sunset over Palolem, lying on the beach sipping coconutmilk. Now I'm off to get myself some Pasta Arrabiata, which costs exactly 1 euro. Afterward I am going to lie in my hammock, on the veranda of my bamboobeachhut and laze about, perhaps stargazing a bit. My shoulders are ever so slightly burned, because temperatures reach 30 degrees in the afternoon. Have fun in Belgium (and don't hate me too much)
Wink,
Empress

8 opmerkingen:

Anoniem zei

I'm soo zjaloeoes !!!
x mum

Dr Tho zei

We have 30 degrees in the morning ;)

Anoniem zei

Doet gij daar eigenlijk nog wel iets???? Haha! Mopje hoor... Belgie mist je, en Engeland ook!

Anoniem zei

namasteeee

ik lees met veel plezier je avonturen die me soms echt uit alice uit wonderland ontsnapt lijken. heerlijk gewoon ^^
toedels xx

Michiel (van Indologie ;)

Bright Smith zei

Geniet er maar van want t is straks gedaan! ;-)

Sophie & Isfried zei

Ik ben opgestaan, de gazet vol slecht nieuws gelezen, een boterham met kaas gegeten, wat vast meer dan een euro kost en daarna door de ijzige kou naar de winkel moeten gaan. het heeft hier al een beetje gesneeuwd ondertussen en er is een acuut gebrek aan kokosnoten...

*snif*

Unknown zei

Jij ligt in de zon te braden, ik slaag er in mijn fiets te laten pikken. Jij eet lekker voor geen geld, ik moet mijn eigen eten ineen draaien om tot de conclusie te komen dat ik te ziek ben om hongers te verzadigen. Jij springt gezwind op een motorfiets, ik wacht 15 minuten in de regen op de juiste bus om vervolgens toch nog een half uur te moeten wandelen aangezien de buschauffeur mij twee haltes te vroeg laat uitstappen alwaar ik aansluiting noch aanknopingspunt heb. Maar het is je meer dan gegund hoor, ik zal aan je eenzame over de kassa gebogen gestalte denken als ik voor het haardvuur van mijn hobbithuis een kop thee aan het slurpen ben. M

Dr Tho zei

Over hobbits gesproken!
Ik heb vandaag een dwergje gezien dat toen aan mijn knie kwam, morgen ga ik er mee thee gaan drinken en dan kijk ik of hij mijn sidekick niet wil zijn.